info[kukac]babychameleon[pont]hu

GYIK

A GYIK-ban (Gyakran Ismételt Kérdések) átvesszük a legfontosabb tudnivalókat, amelyek a webshop használata és böngészése során, valamint a vásárlással kapcsolatban felmerülhet. A legtöbb kérdés bővebb kifejtésre kerül az Általános Szerződési Feltételek megfelelő pontjaiban és az Adatvédelmi tájékoztatóban. Kérlek, olvasd el azt is!

Amennyiben pedig további kérdésed van, írj nekünk a Kapcsolat menüpontban!

A Baby Chameleon webshop és weboldal böngészése során, valamint feliratkozáskor és regisztrációkor szükségünk lesz egyes személyes adataidra. Ezek célja általánosságban a könnyebb ügyfélkapcsolat, tájékoztatás, a rendeléseid pontos leszállítása és a vásárlói élmény javítása. Erről részletesen az Adatkezelési tájékoztatóban olvashatsz.

Nagyon fontos, ezért külön ki is hangsúlyozzuk: termékeink egyedi termékek, kifejezetten a te megrendelésedre készítjük őket. Nincs belőlük raktárkészletünk. Sőt, az aktuális szín és minta választék is attól függ, hogy épp milyen anyagokat sikerült beszereznünk. (Ezekről mindig az adott termék mellett adunk információt és ott is tudod opcionálisan kiválasztani.) Ezért a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés c) pontja szerint vásárlóinkat nem illeti meg a 14 napos elállási jog.

E mellett természetesen minden termékünkre, rendeltetésszerű használat esetén, 1 év kellékszavatosságot vállalunk!

Amennyiben az első bekezdéstől eltérően olyan termék kerül értékesítésre a webshop-ban, amelyre érvényes a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-a, azaz az úgynevezett 14 napos elállási idő, úgy azt a termék mellett külön jelezzük. Továbbá, ez esetben, azaz, ha elállási/felmondási jogoddal élni kívánsz, elállási/felmondási szándékod tartalmazó egyértelmű nyilatkozatod köteles vagy eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) számunkra az alábbi címre:

Business Management Kft., 2030, Érd, Köszméte u. 1.

vagy

info@babychameleon.hu

Ebből a célból felhasználhatod az ITT megtalálható elállási/felmondási nyilatkozatot is.

A vásárlás és megrendelés feltételeiről az Általános Szerződési Feltételekben (ÁSzF) olvashatsz. Ha kérdésed van, vagy úgy gondolod, a te kérdésedre nem kapsz választ a szerződésből, akkor kérünk, hogy írj nekünk a Kapcsolat menüpontban.

A babychameleon.hu weblapon és webshopban, az egyes oldalakon és aloldalakon, valamint a termékkategóriákban virtuális kosaradba rakhatod a számodra szimpatikus terméket azzal, hogy a „Kosárba rakom” gombra kattintasz. Valamint, ezt megelőzően, bizonyos termékeknél megadhatsz egyes opciókat is: például színt, mintát vagy méretet választhatsz. Mennyiséget a kosárba rakást követően is módosíthatsz. Az egyes termékekre onatkozóan, a rendelés elküldését megelőzően megjegyzést, üzenetet is írhatsz nekünk.

Megrendelést nem csak regisztrált felhasználók adhatnak le. Ugyanakkor a regisztráció javasolt, rendeléseid utólagos, könnyebb visszakövetése végett. A regisztráció további előnye, hogy a későbbiek során, ha újra rendelni szeretnél, már csak be kell jelentkezned, és az adataid többet nem kell újra kitöltened vagy megadnod. Mindezen kényelmi funkciók eléréséért legkésőbb az online fizetést megelőzően regisztrálnod kell.

Más néven virtuális kosár. A webshopnak azon része, felülete, ahol a megrendelni kívánt termékeid megtekintheted. Akárcsak a sarki kisboltban vagy valamelyik szupermarketben. 🙂

Ha a kosárba került az összes megrendelni kívánt termék, két lehetőség közül választhatsz. A Kosár gombra kattintva megtekintheted Kosarad aktuális tartalmát és a kiválasztott termékek mennyiségét, valamint az árukat. Ha van valamilyen akciós Kuponod, annak azonosítójának megadásával azt is ezen az oldalon tudod érvényesíteni. Ha módosítod a mennyiséget, vagy ha beírtad a Kupon kódod, a Kosár frissítése gomb megnyomásával a rendszer kiszámítja neked az új fizetendő összeget. A Pénztár gombra kattintva pedig meg lehet adni a számlázáshoz és a házhozszállításhoz szükséges adatokat –vagy be lehet jelentkezni, ha már regisztráltál. Szintén itt választhatod ki azt a fizetési – és szállítási módot, amelyik számodra a legszimpatikusabb. Ugyanitt kerül feltüntetésre a teljes fizetendő összeg is. Végül, de nem utolsó sorban, ha a megrendeléssel kapcsolatban bármilyen megjegyzést szeretnél írni nekünk, vagy szeretnél valamilyen pontosítást, üzenetet is itt hagyhatsz majd.

Jelenleg az alábbi fizetési módok közül választhatsz:

a, Előre utalás: megrendelést követően a visszaigazoló e-mailben megadott bankszámla számra utalhatsz. Utaláskor megjegyzésként a visszaigazoló e-mailben kiküldött rendelési azonosítót írd be légy szíves. Ennek elmulasztása esetén a beérkezett összeg beazonosítása nehézségekbe ütközhet.

b, Online bankkártyás fizetés: a legegyszerűbb és legpraktikusabb fizetési mód. Ezen fizetési mód választásakor az online fizetési szolgáltatást nyújtó partnerünk, teljesen biztonságos webfelületén tudod megadni a bankkártyád adatait. Sikeres fizetést követően automatikusan visszatérsz a webshopba, ahol tovább nézelődhetsz.

Jelenleg online, bankkártyás fizetés a Barion és a PayPal rendszerén keresztül lehetséges.

Az alábbi módon veheted át a termékeket:

a, Személyesen –a megbeszélt helyen és időben. Ez jelenleg Budapesten a Palotanegyedben lehetséges. A rendelésed leadása után felvesszük veled a kapcsolatot, és egyeztetjük a pontos helyet, illetve a munka elkészültének időpontját is.

b, Átvételi ponton

c, Házhozszállítással.

Minden esetben, a megrendelésed leadásától számított 8 munkanapon belül igyekszünk eljuttatni csomagod az általad megadott címre. Mindent megteszünk, hogy ez az idő a lehető legrövidebbre csökkenjen. Azonban a kiszállítási idő számos dologtól függ, így ez csak egy becsült időpont. (De nyugalom! Eddig mindenki megkapta, amit rendelt!) 🙂

A termékek elkészítésének ideje leginkább a kapacitásunktól függ. A fenti szállítási idő azonban hagy nekünk egy olyan biztonsági tartalékot is, amelynek köszönhetően, egyes esetekben tudunk vállalni a várhatónál sokkal gyorsabb, akár három munkanapos, vagy akár konkrét időpontra való kiszállítást is. A soron kívüli munkának felára van, így jobban jársz, ha előre megpróbálod megrendelni a termékeket. A kiszállítással kapcsolatos további szolgáltatásokról Ügyfélszolgálatunkon érdeklődhetsz.

Bármelyik módszert választod is, a megrendelésed beküldését követően e-mail- ben fogunk tájékoztatni a továbbiakról!

A megrendelésed elküldését követően rendszerünk automatikus visszaigazoló üzenetet fog küldeni neked a rendeléséről, annak részleteiről. Ezen visszaigazoló e-mail azonban csak a megrendelés beérkezésének tényét igazolja vissza, nem jelenti azt, hogy a megrendelést biztosan vállalni is tudjuk. A megrendelés elfogadása, alap esetben, a megrendeléstől számított 2 munkanapon belül történik meg, melynek a legfőbb jele, hogy rendeléseddel kapcsolatban nem keresünk fel téged. Ha mégis felkeresünk, akkor az ezen kapcsolatfelvétel során történő módosításoktól függ, hogy a rendelést milyen módon tudjuk vállalni.

Amennyiben tehát a megrendelésed után nem kapsz további választ – az automatikus visszaigazoláson kívül – 2 munkanapon belül, úgy biztos lehetsz abban, hogy a leadott rendelésed teljesítésre kerül, a kért termékek el fognak készülni és eljuttatjuk őket hozzád.

Amennyiben valamilyen oknál fogva nem -, vagy csak részben tudnánk teljesíteni a megrendelésed, lehetőleg írásban felvesszük veled a kapcsolatot. Ilyen eset lehet például, de nem kizárólag, ha a kiválasztott szín-, anyag – vagy minta időközben elfogyott, ha előre nem látható túlterheltség miatt az általad kért soron kívüli kiszolgálást nem tudjuk garantálni számodra, stb. Ez esetben visszaléphetsz a megrendeléstől – megértjük, ha valamiért más színben vagy a várt időponton túl nem szeretnéd átvenni a kiválasztott termékeket! Ilyen esetben, ha esetleg előre utaltál vagy online, bankkártyával fizetetted ki a vásárlási összeget, 8 napon belül természetesen a pénzed is visszautaljuk neked!

Igen, a házhozszállításról – bár bízunk benne, hogy ahogyan a legtöbbeknek, úgy ez ma már neked sem lesz újdonság. 🙂

A házhozszállítás az a folyamat, amely során mi, az elkészült terméked eljuttatjuk hozzád. Ez egy három szereplős, és több tényezős munkafolyamat, melynek egyes részei változnak, mások állandók.

Az első szereplő mi vagyunk. Amint kész a megrendelt terméked, mi hívjuk a futárcég kollégáját, hogy viheti a csomagod. Ha délelőtt hívjuk, még aznap eljön érte. Ha csak délután tudjuk felhívni, akkor lehet, hogy csak másnap jön. Minden esetre, mire ő megérkezik, a megrendelésed gondosan becsomagoljuk és megcímezzük neked.

A második szereplő a futárcég. Jelenleg elsősorban a GLS-sel dolgozunk. A GLS, mint a legtöbb nagy futárcég, a munka könnyebb szervezése érdekében Budapestet elosztotta kerületenként, és kerületen belül is további több, kisebb részt jelölt ki. Az egyik ilyen rész a mi futárunk területe. Balázsnak hívják: nagyon szimpatikus, kedves, szorgalmas és előzékeny fiú! Szeretjük 🙂 Nos, tehát Balázs jön, ha hívjuk. Onnantól pedig, hogy átvette a csomagod – aznap még több másik, akár több száz csomaggal együtt!-, a munkaideje vége felé az összeset beviszi egy nagy elosztóba.

Az elosztóban, a napi szinten Budapest teljes területéről beérkező, sok ezer vagy tízezer küldeményt egész éjjel kollégák, „Balázsok” százai (bocs a megfogalmazásért) válogatják, szortírozzák, hogy hajnalban egy nagy autón elindulhasson mind feléd, felétek. Ezek meg is érkeznek kora reggel, valószínűleg a hozzád legközelebbi nagyvárosban található újabb elosztóba. Innen pedig annak a kollégának az autójába kerülnek, aki még aznap fog nálad, a megadott címeden kopogni, hogy átadhassa neked a már várva várt kisbabás terméked.

Itt jössz te, a legfontosabb szereplője a folyamatnak. Ugyanis, amíg nincs átvéve a csomagod, a házhozszállítás nem valósul meg. Ezért, hogy mielőbb teljesíthessük a megrendelésed, arra kérünk, hogy olyan címet adj meg, ahol jellemzően elérhetünk téged, vagy egy megbízottad. Ez kismamáknál jellemzően az otthonuk, mások a munkahelyi címet adják meg, esetleg a nagyszülőét, vagy egy szomszédét, akivel jóban vannak.

Mondhatod, hogy „– Nem tudom előre, mikor leszek otthon.”, illetve sokan kérdezik, hogy „- Hív-e szállítás előtt a futár?”. Ezzel kapcsolatban azt szoktuk mondani, hogy senki sem tudja egy hétre előre, hogy mikor-hol lesz. Illetve, hogy a futárnak, bár alap esetben nem kötelessége felhívnia téged az érkezés előtt, szintén érdeke, hogy mielőbb kézbesítse a küldeményt, így sokszor megteszi. További biztosíték, hogy ha első alkalommal nem talál téged a megadott címen, értesítőt hagy neked arról, hogy ott volt, és megkísérli újra a kézbesítést. Persze, mindettől függetlenül a legjobb, ha tényleg olyan címet adsz meg, ahol jó eséllyel lesz valaki.

Végül, van lehetőség extra szolgáltatásokat is igénybe venni, mint például sms-értesítés a kiszállítás előtt, vagy fix és szűkebb intervallum megadása a kiszállításra vonatkozóan. Ha ezeket igénybe szeretnéd venni, kérjük, jelezd a megrendelésednél vagy vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal!

A termékek, szolgáltatások árait és az egyéb költségeket feltüntettük nettóban és bruttóban is. A bruttó árak 27% ÁFA-t tartalmaznak.

Ha átvételi ponton veszed át a termékeket, akkor a Posta Csomagautomata esetén az alapdíj 1190 Ft, Foxpost esetén az alapdíj 890 Ft.

Ha futárszolgálattal kéred a házhoz szállítást (pl. GLS), akkor 1190 Ft.

Ha személyesen vennéd át a megrendelt termékeket, akkor azt a megbeszélt helyszínre, Budapesten, a Palotanegyeden belül, ingyen visszük el neked.

A szállítási költség a termék árán felül fizetendő!

20 000 Ft feletti vásárlás esetén bármelyik választható szállítási mód költsége ingyenes.

A fenti árak belföldi szállítás esetén érvényesek. Külföldre történő csomagküldést is szívesen megszervezünk. Ilyenkor minden alkalommal egyedileg kérünk árat neked az egyes szolgáltató partnereinktől, hogy megtudjuk, számodra melyik a legkedvezőbb árban vagy épp időben. Ennek kapcsán mindig egyeztess velünk előre elérhetőségeinken, ITT.

Az alábbi elérhetőségeken:

Telefon: +36 20 58 51 331 (munkanapokon 10-16 óráig)

e-mail: info[kukac]babychameleon[pont]hu

;